Четвер
02.07.2020
12:42
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Контрольна робота з теми "Різноманітність рослин" »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Контрольна робота з біології   6 клас   «Різноманітність рослин»           1 варіант

1 рівень( виберіть одну правильну відповідь  по 0,5 балів)

  1. Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються спорами:

А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна

  1. Особина статевого покоління – це :

А) гамето фіт   б) спорофіт   г) спорангій

3. Гаметофіт переважає у:  А) папоротей  б) мохів в ) хвощеподібних  г) плаунеподібних 

4. Яка рослина бере участь в утворенні торфу: А) ялина  б) сфагнум   в) хвощ польовий  г) зозулин льон

5. У яких рослин насінина утворюється в шишці:

А) покритонасінних  б) голонасінних   в) водоростей  г) спорових рослин

6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для сосни звичайної:

А) комахами  б) вітром  в) водою

7. До покритонасінних належить: А) гінкго  б) яблуня  в) хвощ польовий  в) ламінарія

8. У першому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія  б) дуб  в) сосна  г) мох зозулин льон

9. Світлолюбною рослиною є :

А) тюльпан  б) сосна  в) копитняк європейський  г) ялина

10.Зерновою культурою є: А) картопля  б) пшениця  в) клубника  г) огірок

2 рівень ( по 0, 75 балів)

11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) троянда  2)  ялина    3)  плаун  булавовидний  4)  черешня  5) зозулин льон

А)  мохоподібні   Б) покритонасінні    В) голонасінні   Г) плауноподібні

12. Виберіть і випишіть рослини класу Однодольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.

3 рівень

 13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 1 бал0

14. Виберіть з запропонованих рослин  багаторічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)

15. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища.( 1,5 бали)

4 рівень( 2 б.)

16. Порівняйте голонасінні рослини та покритонасінні( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

 

Контрольна робота з біології   6 клас   «Різноманітність рослин»           2 варіант

1 рівень( виберіть одну правильну відповідь, по 0,5 балів)

  1. Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються за допомогою насіння, яке розвивається в шишці:

А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна

  1. Особина нестатевого покоління – це :

А) гамето фіт   б) спорофіт   г) спорангій

3. Насінням розмножуються:  А) папороті  б) мохи  в ) голонасінні  г) плаунеподібні 

4. Яка рослини має квітку: А) ялина  б) сфагнум   в) хвощ польовий  г)  перець

5. Які рослини розмножуються спорами:

А) покритонасінні  б) голонасінні  в) водорості  г) папоротеподібні

6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для мохів:

А) комахами  б) вітром  в) водою

7. До голонасінних належить: А) кедр             б) яблуня  в) хвощ польовий  в) ламінарія

8. У п’ятому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія  б) дуб  в) сосна  г) мох зозулин льон

9. Тіневитривалою  рослиною є :

А) соняшник   б) сосна  в) копитняк європейський  г) ялина

10.Плодово-ягідною  культурою є: А) картопля  б) пшениця  в) клубника  г) огірок

2 рівень( по 0, 75  балів)

11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) ромашка  2)  щитник чоловічий     3) сфагнум  4) ялина  5) диня

А)  мохоподібні   Б) покритонасінні    В) голонасінні   Г) папоротеподібні

12. Виберіть і випишіть рослини класу Дводольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.

3 рівень

 13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: сфагнум, зозулин льон, калина, хвощ.( 1 бал)

14. Виберіть з запропонованих рослин  дворічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)

15. Опишіть рослинні угрупування степу  та  болота, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища. ( 1,5 бали)

4 рівень   ( 2 б.)

16. Порівняйте класи Однодольних  та Дводольних рослин.( вкажіть спільні та відмінні риси, наведіть приклади). Їх значення для людини.

Тема: Узагальнення вивченого  з теми : « Різноманітність рослин»

Мета: закріпити вміння класифікувати рослини, визначати відділи, класи, життєві форми, екологічні групи та угрупування рослин; розвивати вміння порівнювати, спостерігати, аналізувати, робити висновки, застосовувати знання та вміння на практиці; виховувати науковий світогляд та екологічну культуру.

Тип уроку: контролю та корегування знань, вмінь та навичок

Форма роботи: різнорівнева письмова контрольна робота

Хід уроку

І. Організація класу

1.1. Перевірка присутніх, привітання

1. 2. Емоційна підготовка до уроку

ІІ. Оголошення теми, постановка задач уроку

ІІІ. Використання знань, умінь та навичок

Написання контрольної роботи за індивідуальними інструктивними картками

ІV.Підсумки уроку

  • Що вдалося на уроці
  • Що було складним
  • Що б змінив чи додав до роботи

V. Домашнє завдання

Підготувати фоторепортаж або замітку до газети « Рослини рідного краю»

VI. Евокація

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz