8 клас ІІ семестр хімія
№ п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
С/дата
|
|
Тема. Основні класи неорганічних сполук(ІІІ)
|
|
|
31.
|
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук. Лабораторний дослід №10. Розв’язування експериментальних задач. Інструкція з Т.Б.
|
|
|
32.
|
Загальні способи добування оксидів, кислот, основ, солей.
|
|
|
33.
|
Значення експериментального методу в хімії.
|
|
|
34.
|
Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач. Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.
|
|
|
35.
|
Розрахункові задачі: 5. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
|
|
36.
|
ПІДСУМКОВИЙ УРОК. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1
|
|
|
|
Тема . Періодичний закон і перiодична система хiмічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова атома (15 год).
|
|
|
37.
|
Історичні відомості про спроби класифiкації хiмічних елементів.
|
|
|
38.
|
Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.
|
|
|
39.
|
Періодичний закон та періодична система хімічних елементів
Д. І. Менделєєва.
|
|
|
40.
|
Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.
|
|
|
41.
|
Сучасне формулювання періодичного закону.
|
|
|
42.
|
Ізотопи (стабільні та радіоактивні).
|
|
|
43.
|
Будова електронних оболонок атомів хiмічних елементів.
|
|
|
44.
|
Будова електронних оболонок атомів хiмічних елементів.
|
|
|
45.
|
Поняття про радіус атома. Стан електронів у атомі. Енергетичні рівні та підрівні.
|
|
|
46.
|
Структура періодичної системи.
|
|
|
47.
|
Взаємозв’язок між розмiщенням елементів у перiодичній системі та властивостями хімічних елементів, простих речовин, сполук елементів з Гідрогеном та Оксигеном. Демонстрація 13. Взаємодія натрію, кальцію, магнію з водою. Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 7, 8, 10, 12.
|
|
|
48.
|
Взаємозв’язок між розмiщенням елементів у перiодичній системі та властивостями хімічних елементів, простих речовин, сполук елементів з Гідрогеном та Оксигеном. Лабораторний дослід №11. Дослідження характеру гідратів оксидів Натрію, Алюмінію, Сульфуру(VІ). Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 8, 10, 12.
|
|
|
49.
|
Характеристика хiмічних елементів малих періодів за їх місцем у періодичній системі та будовою атома.
|
|
|
50.
|
Характеристика хiмічних елементів малих періодів за їх місцем у періодичній системі та будовою атома.
|
|
|
51.
|
Значення періодичного закону. Життя і наукова дiяльність
Д. І. Менделєєва. Демонстрація 14. Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва (довга і коротка форми). Інструкція з Т.Б. №1, 6.
|
|
|
52.
|
Будова атома і періодична система хімічних елементів Д. І. менделєєва
|
|
|
53.
|
ПІДСУМКОВИЙ УРОК. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.
|
|
|
|
Тема . Хімічний зв’язок і будова речовини (10 год).
|
|
|
54.
|
Електронна природа хiмічного зв’язку. Поняття про електронегативність елементів.
|
|
|
55.
|
Ковалентний зв’язок, його види — полярний і неполярний. Утворення ковалентного неполярного зв’язку.
|
|
|
56.
|
Утворення ковалентного полярного зв’язку.
|
|
|
57.
|
Електронні формули молекул речовин.
|
|
|
58.
|
Йонний зв’язок.
|
|
|
59.
|
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Демонстрація 15. Моделі кристалічних ґраток різних типів. Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 10.
|
|
|
60.
|
Залежність фiзичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. Демонстрація 16. Фізичні властивості речовин із різним типом кристалічної ґратки. Інструкція з Т.Б. №1, 3, 6, 10.
|
|
|
61.
|
Ступінь окиснення.
|
|
|
62.
|
Визначення ступеня окиснення атома елемента за хімічною формулою сполуки.
|
|
|
63.
|
Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення атомів елементів.
|
|
|
64.
|
ПІДСУМКОВИЙ УРОК. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2
|
|
|
9 клас ІІ семестр хімія
№
|
Дата
|
С
|
Тема уроку
|
Демонстрації, лабораторні досліди
|
Тема. Найважливіші сполуки органічної хімії
|
33.
|
|
|
Вступ до органічної хімії. Органічні речовини
|
Демонстрації. Зразки органічних речовин
|
34.
|
|
|
Особливості будови органічних речовин
|
Лабораторний дослід № 7. Виготовлення моделей молекул вуглеводнів
|
35.
|
|
|
Вуглеводні. Метан. Гомологи метану
|
Демонстрації. Кулестрижневі моделі молекул алканів
|
36.
|
|
|
Фізичні властивості гомологів метану
|
Демонстрації. Фізичні властивості алканів
|
37.
|
|
|
Хімічні властивості метану та його гомологів
|
Демонстрації.
Добування метану з натрій
ацетату
|
38.
|
|
|
Етилен і ацетилен — представники нена- сичених вуглеводнів. Фізичні властивості етилену й ацетилену
|
Демонстрації. Моделі молекул
|
39.
|
|
|
Хімічні властивості не- насичених вуглеводнів
|
Демонстрації. Добування етилену й ацетилену та вивчення відношення їх до розчину калій перманганату
|
40.
|
|
|
Бензен — ароматичний вуглеводень (додатковий урок)
|
Демонстрації.
Модель молекули бензену
|
41.
|
|
|
Відношення об'ємів газів у хімічних реакціях. Розв'язування задач
|
|
42.
|
|
|
Застосування вуглеводнів
|
Демонстрації. Зразки вуглеводнів
|
43.
|
|
|
Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену
|
Демонстрації. Вироби із поліетилену. Демонстрації. Відношення поліетилену до розчинів кислот, лугів та калій перманганату. Лабораторний дослід № 8. Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену
|
44.
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з під- теми «Вуглеводні» теми «Найважливіші органічні сполуки»(різнорів.контр. робота)
|
|
Тема. Найважливіші сполуки органічної хімії (ІІ)
|
45.
|
|
|
Метанол, етанол, гліцерил як представники спиртів
|
Демонстрації. Розчинність спиртів у воді
|
46.
|
|
|
Хімічні властивості спиртів
|
Демонстрації. Хімічні властивості спиртів. Лабораторний дослід № 9. Досліди з гліцеролом
|
47.
|
|
|
Застосування метанолу, етанолу, гліцеролу. Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм людини
|
|
48.
|
|
|
Оцтова кислота як представник карбонових кислот
|
Демонстрації.
Зразки карбонових кислот
|
49.
|
|
|
Хімічні властивості оцтової кислоти
|
Демонстрації. Хімічні властивості оцтової кислоти.
Лабораторний дослід №10. Дія оцтової кислоти на індикатори
|
50.
|
|
|
Практична робота № 4. Властивості оцтової кислоти
|
|
51.
|
|
|
Поняття про вищі карбонові кислоти
|
|
52.
|
|
|
Жири. Склад жирів, їх утворення
|
Лабораторний дослід М11. Вивчення розчинності жирів
|
53.
|
|
|
Гідроліз та гідрування жирів. Жири в природі. Біологічна роль жирів
|
|
54.
|
|
|
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза
|
|
55.
|
|
|
Хімічні властивості вуглеводів. Якісні реакції на глюкозу та крохмаль
|
Лабораторний дослід № 12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом. Лабораторний дослід 13. Досліди з крохмалем
|
56.
|
|
|
Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль
|
|
57.
|
|
|
Загальна схема виробництва цукру
|
|
58.
|
|
|
Амінооцтова кислота як представник амінокислот, будова молекули та фізичні властивості
|
Демонстрації. Зразки амінокислот
|
59.
|
|
|
Амфотерні властивості амінокислот, утворення поліпептидів
|
Демонстрації. Дія амінокислот на індикатор
|
60.
|
|
|
Білки: склад і будова. Біологічна роль білків
|
Лабораторний дослід №14. Властивості білків
|
61.
|
|
|
Нуклеїнові кислоти: склад і будова- Біологічна роль нуклеїнових кислот
|
|
62.
|
|
|
Природні й синтетичні органічні сполуки. Значення продуктів органічної хімії
|
|
63.
|
|
|
Практична робота № 5. Розв'язування експериментальних задач
|
|
64.
|
|
|
Узагальнення знань з теми «Органічні сполуки»
|
|
65.
|
|
|
Контрольна робота з теми «Органічні сполуки»
|
|
Тема. Узагальнення знань з хімії
|
66.
|
|
|
Місце хімії серед наук про природу
|
|
67.
|
|
|
Значення хімічних процесів в атмосфері, гідросфері, літосфері, біосфері
|
|
68.
|
|
|
Роль хімії в житті суспільства, у розв'язуванні глобальних проблем людства
|
Демонстрації. Зразки матеріалів
|
69.
|
|
|
Розвиток хімічної науки і виробництва в Україні
|
|
70.
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань
( семінар)
|
|
|
|
|
|
|
|
10 клас ІІ семестр хімія
№
|
Дата
|
|
Тема уроку
|
Демонстрації, лабораторні досліди
|
17.
|
|
|
Будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання
|
|
18.
|
|
|
Кругообіг Оксигену, Нітрогену, Карбону в природі
|
|
19.
|
|
|
Використання неметалів та їх сполук. Парниковий ефект
|
|
20.
|
|
|
Узагальнення й закріплення знань з теми «Неметалічні елементи та їхні сполуки »
|
|
21.
|
|
|
Контрольна робота теми «Неметалічні елементи та їхні сполуки»
|
|
Тема. Металічні елементи та їх сполуки
|
22.
|
|
|
Загальна характеристика металічних елементів за їх положенням у Періодичній системі й будовою атомів. Метали як прості речовини. Металічний зв’язок, металічні кристалічні ґратки. Загальні фізичні властивості металів. Поширеність металічних елементів та їхніх сполук у природі
|
Лабораторний дослід № 9. Ознайомлення зі зразками металів
Демонстрації. Моделі кристалічних ґраток металів
|
23.
|
|
|
Загальні хімічні властивості металів. Корозія металів, захист від корозії
|
Демонстрації.
Наслідки корозії металів та способи захисту металів від корозії
|
24.
|
|
|
Лужні, лужноземельні елементи й Магній. Фізичні й хімічні властивості простих речовин, основний характер їх оксидів і гідроксидів, біологічна роль елементів
|
Лабораторний дослід №10. Ознайомлення зі зразками сполук Натрію і Калію. Лабораторний дослід №° 11. Ознайомлення зі зразками сполук Кальцію, Магнію. Демонстрації. Взаємодія натрію і кальцію з водою. Демонстрації. Взаємодія кальцій оксиду з водою
|
25.
|
|
|
Поняття про твердість води (постійну й тимчасову) і методи її усунення (зменшення)
|
Лабораторний дослід №12. Усунення накипу з поверхні побутових приладів. Демонстрації.
Усунення твердості води
|
26.
|
|
|
Алюміній як хімічний елемент і проста речовина. Фізичні й хімічні властивості алюмінію
|
|
27.
|
|
|
Амфотерні властивості алюміній оксиду і алюміній гідроксиду
|
Лабораторний дослід №>13. Добування алюміній гідроксиду і доведення його амфотерності
|
28.
|
|
|
Ферум як представник металічних елементів побічних підгруп. Фізичні та хімічні властивості заліза, сполуки Феруму(ІІ) і Феруму(ІІІ)
|
Лабораторний дослід № 14. Добування Феруму(ІІ) гідроксиду й Феруму(ІІІ) гідроксиду реакцією обміну.
Демонстрації.
Зразки сполук Феруму(ІІ) і Феруму(ІІІ).
Демонстрації.
Взаємодія заліза з розчинами хлоридної, сульфатної та нітратної кислот різної концентрації
|
29.
|
|
|
Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач
|
|
30.
|
|
|
Металічні руди. Загальні методи добування металів
|
|
31.
|
|
|
Розв’язання задач на масову частку домішок
|
|
32.
|
|
|
Метали і сплави в сучасній техніці. Застосування алюмінію, заліза та їх сплавів. Розвиток металургійних виробництв в Україні
|
Лабораторний дослід №15. Ознайомлення зі зразками сплавів металів
|
33.
|
|
|
Охорона навколишнього середовища під час виробництва і використання металів
|
|
34.
|
|
|
Узагальнення й закріплення знань з теми «Металічні елементи»
|
|
35.
|
|
|
Контрольна робота з теми «Металічні елементи»
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарне планування з ХІМІЇ 11-й клас ІІ семестр
№
|
Дата
|
Зміст навчального матеріалу
|
Хім. експеремент
|
Прим
|
Тема 1. Органічні сполуки
|
|
16.
|
|
Органічні сполуки і здоров’я людини.
|
|
|
17.
|
|
Жири, білки, вуглеводи, вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі.
|
Демонстрація
6. Денатурація білка під дією етанолу
|
|
18.
|
|
Харчові добавки,
|
|
|
19.
|
|
Інструктаж з БЖД. Е -числа.
|
Лабораторний дослід: 7. Ознайомлення зі змістом етикеток на харчових пр
|
|
20.
|
|
Поняття про синтетичні лікарські засоби (на прикладі аспірину).
|
|
|
21.
|
|
Шкідливий вплив вживання алкоголю, наркотичних речовин на організм людини.
|
|
|
22.
|
|
Шкідливий вплив тютюнокуріння на організм людини
|
|
|
23.
|
|
Органічні сполуки в побуті. Поняття про побутові хімікати.
|
Демонстрація
7. Зразки побутових хімікатів.
|
|
24.
|
|
Інструктаж з БЖД. Загальні правила поводження з побутовими хімікатами.
|
Лабораторний дослід: 8. Ознайомлення зі змістом інструкцій до товарів побутової хімії
|
|
25.
|
|
Мило, його склад, мийна дія.
|
Демонстрація
8. Зразки синтетичних мийних засобів
|
|
26.
|
|
Синтетичні миючі засоби
|
Лабораторний дослід 9. Порівняння властивостей мила і синтетичних мийних засобів
|
|
27.
|
|
Органічні розчинники, їх застосування.
|
Демонстрація10. Розчинність олійної фарби у воді та гасі.
|
|
28.
|
|
Інструктаж з БЖД. Інструкція №______
Практична робота №1: Видалення забруднень органічного походження з поверхні тканини.
|
|
|
29.
|
|
Попередження забруднення довкілля при використанні органічних речовин у побуті.
|
|
|
30.
|
|
Попередження забруднення довкілля при використанні органічних речовин у побуті.
|
|
|
31.
|
|
Контрольна робота різнорівнева
|
|
|
7 клас ІІ семестр хімія
№
з\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Скори-
гована
|
17.
|
Відносна молекулярна маса. Масова частка елемента в речовині
|
|
|
18.
|
Обчислення масової частки елемента в речовині. Розв’язування задач на визначення хімічних формул за масовою часткою елемента, що входить до складу речовини
|
|
|
19.
|
Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують
Практична робота №2. Дослідження хімічних та фізичних явищ
|
|
|
20.
|
Фізичні та хімічні властивості речовин. Як вивчають хімічні сполуки та явища. Спостереження і експеримент у хімії
|
|
|
21.
|
Закон збереження маси речовини. Хімічні рівняння
|
|
|
|
Складання хімічних рівнянь реакцій
|
|
|
22.
|
Узагальнення і систематизація знань
|
|
|
23.
|
Тематичне оцінювання №2
|
|
|
|
Тема 2. Прості речовини метали і неметали
|
|
|
24.
|
Оксиген. Кисень. Склад його молекули, фізичні властивості
|
|
|
25.
|
Одержання кисню в лабораторії. Реакції розкладу. Поняття про каталіза
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Архів записів |
|
|
|