І.Організація класу
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Хімічний диктант
- Порядковий номер вказує на...
- протоне число вказує на …
- Нейтронне число - …
- Нуклонне число - …
- Нуклід - …
- Ізотопи - …
- Який елемент має протоне число 23?
- Який елемент має протонне число 13?
- Який елемент має нуклонне число 39?
- Який елемент має нуклонне число 64?
IV. Мотивація навчальної діяльності
Он бежит по проводам,
Он бывает тут и там.
Если в атом он попал –
То, считай, почти пропал:
Он с утра и до утра.
Носится вокруг ядра. (Електрон)
V. Оголошення теми та задач уроку
VI. Вивчення нової теми
- Подвійність поведінки електрона
Розповідь вчителя про характерну поведінку електрона в атомі. Вводить поняття електронна хмара, та спіни орбіталь.
- Види електронних орбіталей
Зображення схеми «Типи орбіталей»(додаток 6).
Діти роблять дані модулі відповідно схемі з пластиліну.
- Енергетичні рівні, розподіл електронів в атомі
Вчитель вводить поняття про енергетичні рівні.
Номер періоду відповідає кількості енергетичних рівнів.
Формула, за якою можна визначити максимальну кількість електронів на рівні:
2 n2
де n – номер періоду.
VII. Закріплення знань
№1. Визначити елемент і кількість енергетичних рівнів, які знаходяться в атомах елементів з такою адресою:
- 4 поверх 2 квартира;
- 2 поверх 6 квартира;
- 6 поверх 4 квартира;
- 3 поверх 3 квартира.
№2. Визначити елемент та кількість енергетичних рівнів в його атомі, кількість електронів на останньому рівні, вирахувавши за формулою порядковий номер елемента:
(A + B)2/ А, якщо
1) А = 12, В = 10
2) А = 7, В = 16
3) А = 3, В = 4
4) А = 20, В = 17.
VIII. Домашнє завдання
Опрацювати §25, ст. 156 №222, 225, 227 письмово.
|
Хімічний диктант
Проблемне питання
Коментар вчителя
Показ атомних моделей і руху електрона в них
Створення схеми
Виліплення з пластиліну і сірників моделей орбіталей
Робота в мікрогрупах
Коментар
вчителя
|