П`ятниця
29.03.2024
14:57
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Проект "Природа навколо нас" »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ТЕМА: ПРИРОДА НАВКОЛО НАС

МЕТА:

  • ознайомити дітей з краєвидами рідного краю,  особливостями рослинного та тваринного світів околиць селища Есхар, рідкісними рослинами рідного селища та умовами їх проростання;
  • прищеплювати вміння  спостерігати, порівнювати, аналізувати, робити висновки;
  • розвивати творчі здібності учнів, сприяти вихованню відповідальності та згуртованості учнівського колективу;
  • виховувати любов до природи та екологічне мислення.

УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ: учні 7-а класу, вчитель, учні молодших класів.

     ТЕРМІН ПРОВЕДЕННЯ: 3 місяці (березень-травень)

Етапи підготовки  та реалізації проекту

  •  

Етап 1.  ПІДГОТОВЧИЙ

  •  проведення анкетування і моніторингу щодо знань дітей про природу рідного краю;
  •  презентація проекту;
  • формування завдань та мотивація майбутньої діяльності учнів;
  • поділ класу на творчі групи;
  •  планування роботи.

Етап 2.  ІНФОРМАЦІЙНИЙ

  •  обговорення і вибір методів дослідження та пошук інформації;
  • розробка плакатів, презентацій, листівок для молодших школярів, комп’ютерних презентацій        
  • планування  маршруту та підготовка інформаційного матеріалу для екскурсії околицями рідного краю
  •  підготовка виступу агітбригади

Етап 3. Визначення напрямів діяльності

  • узагальнення зібраного матеріалу
  •  узагальнення питань, пов’язаних  із реалізацією проекту;
  •  визначення найефективніших шляхів розв’язання  проблеми;
  •  визначення необхідних ресурсів

Етап 4. Реалізація проекту

  • виступ агітбригади серед учнів молодших класів « Природа нам – як рідний дім»
  • розповсюдження листівок серед школярів на тему «Збережемо красу рідного краю»
  • проведення екскурсії «Стежками мальовничого Есхару»
  • організація фотовиставки «Краса рідного краю»
  • проведення підсумкової екологічної  конференції "Наш дім - планета Земля - потребує захисту"

Етап 5. Оцінювання результативності проекту 

  •  обробка і оформлення результатів проекту;
  •  презентація підсумкових матеріалів;
  •  поширення інформації про проведену роботу;
  •  узагальнення отриманого досвіду

 

Подальша підтримка та життєдіяльність проекту

Проект «Природа рідного краю» викликав зацікавленість серед учнів, вчителів, батьків,громадськості. Проект обов’язково буде продовжено, педагогічний  колектив школи вважає доцільним поширювати свій досвід, оскільки останніми роками питання охорони довкілля стоїть досить гостро перед сучасним суспільством.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна конференція
"Наш дім - планета Земля - потребує захисту"

Мета : Прищеплювати любов до природи, формувати внутрішню потребу берегти  і примножувати її багатства.  Формувати у школярів екологічну культуру, провести екологічно-профорієнтаційну роботу.

Обладнання: плакати, малюнки, лозунги, фотовиставка "Прекрасне   і химерне."


Учениця 

Природа нам – як рідний дім,
Вона усім, як мати,
Щоб лад завжди був в домі тім, 
Про це нам треба дбати. 
Не рви, не знищи, не зруйнуй –
 Це заповідь для тебе,
Красу планети не зіпсуй –
 Вона одна під небом.

 

Т.В.Сьогодні ми зібралися,для того щоб вирішити спільну для нас із вами і для всього людства проблему. Ця проблема збереження довкілля. Саме вона вимагає для свого вирішення негайного втручання всього людства.
Планета людей у небезпеці!. Слід попередити жахливу катастрофу. Ми звикли вважати, що  природа всесильна, забуваємо про те, що вона вразлива і ніжна. Природа в якій вам, молодим доведеться жити, забруднюється, піддається руйнуванню, знищується. Поговорити про найболючіше, про те, що повинно хвилювати кожного - про нашу планету, про екологічне становище, від якого залежить наше з вами здоров'я.
Виходять учні.

Ведучий: Ми, члени дитячої спілки "Екологічна варта", зібралися на
конференцію, щоб спільно з учнівською спільнотою вирішити найболючіші екологічні проблеми села та рідного краю вцілому.

Еколог:

Зараз головне для нас питання
Екологічне виховання.
Сприяти здійсненню мети –
Планету, Землю, зберегти!

1-й  учень

Весна оновлення дарує,
Все сподівається, живе,
І по планеті теж крокує
Тисячоліття це  нове.
Що ж принесе воно планеті, 
Нове тисячоліття третє?

2-й учень

Що принесе? Проблем багато,
До них ми звикли, що й казати!
Природа допомоги просить. ..
Але ж ми якось жили й досі.
Еколог І є ж такі байдужі люди!
Що ж із землею далі буде!?
Що ми залишимо онукам,
Якщо сидіти склавши руки?
Ми їх позбавимо краси. . .

3-й учень

А штучні зробимо ліси,
І гори будуть синтетичні – 
Недешево, але практично!
Щоб не чіплялася зараза,
Ходити будемо в противогазах
( В повітрі ж буде скрізь отрута) – 
То й не страшна хвороба люта!

Еколог 

О, люди добрі схаменіться.
І все навколо обдивіться 
Природа  вижити у цьому немає змоги.
Той просить в вас для себе допомоги.

Пісня

Ведуча: Ми живемо на прекрасній планеті, ім'я якої Земля. Зараз наша планета в небезпеці. Для того, щоб спасти нашу Землю, ми мусимо багато знати про природу та про основні фактори, які їй загрожують.

Ведуча: Найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування з природою. Пісня веселого струмка, шепіт лісу, щебетання птахів, пахощі квітів, срібні струни дощів – все це дорога серцю природа рідного краю.

Ведуча: Природа – це Батьківщина. Наш дім. Ми маємо навчитися жити у цьому домі так, щоб у ньому завжди вистачало місця всім: і пташці в небі, і звірам в лісі, і черв'яку в землі, травичці і квітці, високому дереву і маленькій стеблинці, і звичайно ж людині.

Ведуча: На привеликий жаль сьогодні природа зазнає руйнівного впливу від людини, разом з тим забуваючи, що не природа належить від людини, а людина природі.
( Виходять учні  7-А класу.)

Учень 1. Ой ,куди ми потрапили?

Учень 2. Дрімучий ліс, хатинка з брусів.

Учень 3. А там якась сидить бабуся.

Учень 1. Щось заклопотана вона.

Учень 2. Мабуть якась тут біда.
( ховаються за дерево, чути голос)

Баба яга.  

Вороне! Ти скрізь літаєш, 
Що твориться в лісі знаєш!
Таємниці не держи, 
Усю правду розкажи:
Хто мій ліс дрімучий губить, 
Прісну воду каламутить,
 диких звірів « дістає»,
Життя птахам не дає?
Покажи мені злодіїв, покараю лиходіїв!

Ворон.

Ну, бабуню ти теж винна! 
В темну гущину піди, 
З мавкою поговори, 
Коло тихого ставка
Розпитай лісовика.
Не чекай! Спіши скоріше,
Бо природі стане гірше!

Баба яга.

Гей! Ау! Ви де поділись
Добрі духи лісові?
Може, в хащах заблудились,
Чи в болотах утопились,
Відгукніться чи живі?
Мавка. В дрімучім лісі я була царівна
В дрімучім лісі я була жива,
Та пропадає давня казка дивна,
Зникає ліс, а разом з ним і я.

Лісовик.

Все так знівечене у гаю
Як після днів війни.
Тут неушкоджених немає
Ні вільхи ні сосни.
Земля в підвалинах і ранах,
Аж стогне від біди.
Не прикрива трава духмяна
Жотсткості сліди.

Баба яга.

В лісі вже краси не видно – 
Все забруднено, огидно!
Розлютилась на весь світ:
-Ну тримайся, людський рід!
Зачарую, зачаклую,
Напущу на всіз біду!
Стережіться, це не жарти!
Та чувала я, що є 
В Привільненській школі екологічна варта, 
Яка поміч всім дає. 
Де ж тут рація моя? ( Дзвонить)
-АЛЬО, Альо! Скоріш спішіть, 
Лісу ви допоможіть

( Чути як дзвонить мобілка, Екологічна варта говорить по телефону)

Учень 1. Ало ми тут поблизу вас. Зараз прийдемо в цей же час.
( Виходить із за дерева екологічна варта.)
Мавка і лісовик. ( разом)
Ви хто?

Учень 2. Ми – ті, хто не байдужий до навколишнього світу, нас цікавить життя лісу і поля, степу та гірського водоспаду.

Учень 3. Нас зворушує схід соня і спів птахів, на турбує повітря, яким ми дихаємо, вода, яку ми п'ємо, земля на якій ми живемо.

Учень 1. Ми допитливо вивчаємо та досліджуємо проблеми довкілля Дубенського краю і закликаємо всіх до їх вирішення.

Учень 2. Ми віримо у те, що здатні зробити нашу землю прекрасною.

Учень 1,2,3. Ми «Екологічна варта»!

Баба яга.

Так, так, так! Скоріше спішіть,
Лісу ви допоможіть.!
Учень 3. Від душі, не за наказом, 
Допоможем лісу разом.
Мавка. Зрубали ялиноньку при кореневищі,
Безжально й поспішно в сестер на виду.
Ті поруч стояли – і старші і вищі,
Вона ж наймолодша у їхнім роду, 
А їй так хотілось рости й виростати,
У зливу травневу, у сонячний день,
Щоб тут на узліссі, утіхою стати
Для птаства, для звірів, для добрих людей.
Та двоє людей на машині примчали – 
Гойднулась у фарах сполохана тінь.
Собі на забаву красуню зрубали,
Що мала б служити для кількох поколінь.

Учень 1.

Знати всі повинні істину таку:
Не рубай ялинку, не нівеч красу!
Хай хвилинна радість жертви не несе, 
Бо життя дорожче в світі над усе.

Учень 2. 

Не ламай гілок дерев і кущів!

 

Учень 3.

Не пошкоджуй кори дерев. 
Це призведе до їх загибелі.

Учень 1.

Не рви трав'янистих рослин на букет!

Учень 2.

Збираючи гриби, не руйнуй грибницю.

Учень 1,2,3.

Допоможемо лісом разом.!

Лісовик.

А як тут почуваються зайці?
Щотижня їх менше і в лісі і в полі.
Чи рік такий чи вже така їх доля,
 Щоб зрештою, попасти під приціл.
Гордяться люди від пустих  похвал:
Який стрілець! Це ж треба прямо в око!
А як безжально, дико, як жорстоко.
Дитя природи вбито наповал. 

 

Учень 3.

Не вбивай ні зайців, а ні лося, 
Бо не ти їм дарував життя.
Щоб зрости – їм важко довелося,
То не забирай в них майбуття!

Учень 1.

Не бери додому тварин та їх малят!

Учень 2.

Не руйнуй мурашники, гнізда джмелів, ос та птахів.!

Учень 3.

Охороняй жаб, ящірок, вужів, їжаків, летючих мишей. 
Вони корисні для лісу.

Учень 1,2,3.

Допоможемо лісу разом.

Мавка. 

Дехто взяв собі за звичку:
Так і шастає в кущах,
Так і зиркає в травичку – 
Чи не лупиться де птах,
Не одна кричала птаха:
-    Пожалій  життя моє!
Бо не знала бідолаха,
Чи в людини совість є.

 

Учень 1.

Не тривожте спокій птахів,
Ліс для них – то рідний дім.
Щоб не ста він повен жахів
Зберігайте спокій в нім!

Лісовик.

Я бачив, як палає древній ліс, 
Як падали ялини і кричали, 
Підкошені вогненними мечами, 
І сивий дуб аж почорнів від сліз.
Де взявся дим  в чагарникові?
А дим собі тихенько ріс, 
Звивався, лащився в діброві.
В душі моїй, лісовика, 
Зажеврів болем жар калини.
Хіба вина в тім сірника?
Чи він в отій печалі винен?

Учень 2.

Знати це повинен кожен:
Щоб похід був до ладу,
 Жартувать з вогнем не можна –
Ліс потрапить у біду.

Учень 3. 

Не розкладай вогнище в лісі,,
А лише в місцях, спеціально для цього  призначених .

Учень 1.

Покидаючи ліс залий вогнище водою.! 

Баба яга. 

І ще клопіт в нас жахливий:
Був Черешнівський ліс красивий, 
Птахи, звірі, квіти, трави
Виростали тут на славу.
Був лісок, а став смітник!
І народ до цього звик.

Учень 3. 

Не хвилюйтесь мешканці лісні!
Допоможем вам ми всі
Ці проблеми подолати,
Край Дубенський урятувати.!

 

Баба яга.

Юні друзі дійдемо згоди.
Станемо на захист природи.

 

Учень 1

Ходімо всі до нашого мальовничого села,  і будемо  разом допомагати матінці природі.
( разом виходять і входять знов)

Ведуча. Та це ж наші  друзі з екологічної варти. А хто це з вами.

Учень 1. Це добрі лісові духи, які разом з нами стали на захист природи.

Ведуча. Запрошуємо до нас на екологічну конференцію, щоб всім разом вирішити екологічні проблеми.

Баба яга. То розказуйте що у вас тут є цікавого.

Ведуча. Наше селище є малесенькою частинкою карти землі. Та порятунок матінки природи ми повинні розпочинати саме з цього – всім так рідного місця.

Пісня « Край»

Т.В.  Уже другий рік ми з юними ними екологами,  досліджуємо багатства рідного краю.  Територію всім нам рідного села Привільне, збагачують невичерпної красою мальовничі краєвиди, Іноді нам здається, що саме тут  найкраще цвітуть квіти, співають птахи, і найзахоплююче заходить за обрій сонце. 
     Та серед усієї такої краси і у нас є екологічні проблеми, з якими в першу чергу повинні боротися ви, молоде наше покоління, наше майбутнє.  А метод боротьби простий – любити природу, захищати і примножувати.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИХОВНИЙ ПРОЕКТ

«ПРИРОДА НАВКОЛО НАС»

 

 

                                             Вчитель: Бурейко І. М.

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz