Тема: Рослина – живий організм
Мета: ознайомити дітей з особливостями царства Рослин, їх будовою та життєдіяльністю; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, аналізувати, робити висновки, критично мислити;виховувати екологічну культуру та науковий світогляд.
Тип уроку: формування нових знань та виінь
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знаньБілі горошини на зеленій стеблині. (Конвалія) Сидить баба серед літа, у сто сорочок одіта. (Капуста) Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник) Повна діжка жита, п'ятачком накрита. (Мак) Висить шапличок, а в тім шапличку сімсот козаків. (Соняшник) Гілки рогаті, плоди крилаті. (Клен) Квітка гарна розквітає, а торкнешся — всіх кусає. (Троянда) Має шкір сім, витискає сльози всім. (Цибуля) Цікавинки Найкоротші стебла — у водяних плаваючих рослин. Найбільші листки у нашій флорі — в лопуха. Найменша квітка — у ряски безкореневої, що вкриває стоячі водойми,— не більше за головку голки. Плоди хлібного дерева (Азія) сягають 1 м завдовжки, в діаметрі 0,5 м, масою до 20 кг. ІІ. Оголошення теми і постановка задач уроку ІІІ. Вивчення нового матеріалу
– пагін
Вивчити конспект
|
Загадки
Розповідь вчителя
Робота з таблицями Складання ОК
Синквей Робота в групах»Реклама»
Коментар вчителя |