П`ятниця
16.04.2021
19:30
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Рослина - живий організм »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тема: Рослина – живий організм

Мета: ознайомити дітей з особливостями царства Рослин, їх будовою та життєдіяльністю; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, аналізувати, робити висновки, критично мислити;виховувати екологічну культуру та науковий світогляд.

Тип уроку: формування нових знань та виінь

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знаньБілі горошини на зеленій стеблині. (Конвалія)

Сидить баба серед літа, у сто сорочок одіта. (Капуста)

Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)

Повна діжка жита, п'ятачком накрита. (Мак)

Висить шапличок, а в тім шапличку сімсот козаків. (Соняшник)

Гілки рогаті, плоди крилаті. (Клен)

Квітка гарна розквітає, а торкнешся — всіх кусає. (Троянда)

Має шкір сім, витискає сльози всім. (Цибуля)

Цікавинки

Найкоротші стебла — у водяних плаваючих рослин.

Найбільші листки у нашій флорі — в лопуха.

Найменша квітка — у ряски безкореневої, що вкриває стоячі водойми,— не більше за головку голки.

Плоди хлібного дерева (Азія) сягають 1 м завдовжки, в діаметрі 0,5 м, масою до 20 кг.

ІІ. Оголошення теми і постановка задач уроку

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Відмінність рослин від інших живих організмів
  2. Особливості будови рослин

– пагін

  • Корінь
  • Генеративні
  • Вегетативні
  • Взаємозвязок між органами рослин
  • Вивчення рослин
  • V. Узагальнення і систематизація знань
    1. Складання синквею, щодо органів рослин
    2. Запропонуйте рекламу кожного органу рослин та їх властивостей
  • . Домашнє завдання

Вивчити конспект

 

Загадки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь вчителя

 

 

 

 

 

 

Робота з таблицями

Складання ОК

 

 

 

 

Синквей

Робота в групах»Реклама»

 

 

Коментар вчителя

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz