І. Актуалізація опорних знаньБілі горошини на зеленій стеблині. (Конвалія)
Сидить баба серед літа, у сто сорочок одіта. (Капуста)
Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)
Повна діжка жита, п'ятачком накрита. (Мак)
Висить шапличок, а в тім шапличку сімсот козаків. (Соняшник)
Гілки рогаті, плоди крилаті. (Клен)
Квітка гарна розквітає, а торкнешся — всіх кусає. (Троянда)
Має шкір сім, витискає сльози всім. (Цибуля)
Цікавинки
Найкоротші стебла — у водяних плаваючих рослин.
Найбільші листки у нашій флорі — в лопуха.
Найменша квітка — у ряски безкореневої, що вкриває стоячі водойми,— не більше за головку голки.
Плоди хлібного дерева (Азія) сягають 1 м завдовжки, в діаметрі 0,5 м, масою до 20 кг.
ІІ. Оголошення теми і постановка задач уроку
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
- Відмінність рослин від інших живих організмів
- Особливості будови рослин
– пагін
- Корінь
- Генеративні
- Вегетативні
- Взаємозвязок між органами рослин
- Вивчення рослин
- V. Узагальнення і систематизація знань
- Складання синквею, щодо органів рослин
- Запропонуйте рекламу кожного органу рослин та їх властивостей
- . Домашнє завдання
Вивчити конспект
|