П`ятниця
16.04.2021
20:01
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
ІІ семестр 6-9 класи »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календарне планування уроків  біологія 6 клас

п/п

 

Тема уроку

Лабораторні,практичні роботи, дослідницькі практикуми

Дата

Скори

гована

 

Тема. Рослини(ІІ)

 

 

 

33

Пагін. Його будова, основні функції

Лабораторні дослідження5,6

будова пагона;

будова бруньки;

 

 

 

34

 Стебло – осьова частина пагону

 

 

 

35.

Листок – бічний орган пагона

 

 

 

36.

Внутрішня будова листка

 

 

 

37.

Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

 

Лабораторне дослідження7

будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);

 

 

38.

Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.

 

 

 

 

39.

Квітка - орган статевого розмноження.

Лабораторне дослідження8

будова квітки;

 

 

40.

Суцвіття.

 

 

 

41.

Запилення та запліднення

 

 

 

42.

Насінина.

Лабораторне

дослідження9

будова насінини;

 

 

 

43.

Плід, поширення плодів.

Лабораторне дослідження10

будова плода;

 

 

44.

Рухи рослин. Міні-проект (за вибором):

Листопад.

Квіти і комахи.

Рослини мандрівники.

Рослини хижаки.

 

 

 

45

Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»

 

 

 

 

Тема . Різноманітність рослин(І)

 

 

 

46.

Поняття про класифікацію рослин.

 

 

 

47.

Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).

 

 Лабораторне дослідження11

 Будова зелених нитчастих водоростей.

 

 

48.

Мохи.

Лабораторне дослідження12

 Будова моху.

 

 

49.

Папороті, хвощі, плауни.

Лабораторне дослідження13

Будова папоротей.

 

 

50.

Міні-проект (за вибором)

Як утворився торф і кам’яне вугілля?

Викопні рослини.

 

 

 

51.

Голонасінні.

Лабораторне

дослідження14

 Будова голонасінних.

 

 

52.

Узагальнення знань(різнорівнева контр. робота)

 

 

 

 

Тема . Різноманітність рослин(ІІ)

 

 

 

53.

Покритонасінні (Квіткові).

 

 

 

54.

 

Практична робота:

3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

 

 

55.

Покритонасінні . Клас Дводольні

 

 

 

56.

Покритонасінні. Клас Дводольні

 

 

 

57.

Клас Однодольні

 

 

 

58.

Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).
 

Практична робота:

4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.

 

 

59.

Життєві форми рослин.

Рослинні угруповання.

 

 

 

 

60.

Значення рослин для існування життя на планеті Земля.Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.  

 

 

 

 

61.

Екскурсія

Різноманітність рослин  свого краю. Вивчення рослинних угруповань

 

 

 

62.

Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»( різнорівнева контр. робота)

 

 

 

 

Тема . Гриби.

 

 

 

63.

Особливості живлення грибів.

 

 

 

64.

Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів.

 

 

65.

Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

 

Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)

 

 

66.

Розмноження та поширення грибів.

 

 

 

67.

Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;

 

 

 

68.

Групи грибів:сапротрофні – цвільові гриби;

паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).

 

 

 

69.

Значення грибів у природі та  житті людини. Міні-проект

Гриби у біосфері та житті людини

Практична робота:

5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів   своєї місцевості.

 

 

70.

Узагальнення

Будова та життєдіяльність організмів

( різнорівнева контрольна робота)

 

 

 

 

7 клас                                        Біологія                                            ІІ семестр

Тема уроку

Практичні та лабораторні роботи

Дата

Приміт

ки

32.

Мохоподібні

Лабораторна робота № 12. Будова мохоподібних

 

 

33.

Плауноподібні. Хвощеподібні

Лабораторна робота № 13.будова плауна булавовидного та хвоща польового

 

 

34.

Папоротеподібні

Лабораторна робота №14. Будова щитника чоловічого

 

 

35.

Значення вищих спорових рослин

 

 

 

36.

Тематичне оцінювання №3

 

 

 

 

Тема 4 .Голонасінні .Покритонасінні

 

 

37.

Загальна характеристика голонасінних

Лабораторна робота №15.Будова голонасінних рослин

 

 

38.

Середовище життя та пристосувальні риси будови Голонасінних

 

 

 

39.

Різноманітність рослин голонасінних. Їхнє значення в природі та житті людини

 

 

 

40.

Загальна характеристика Покритонасінних

 

 

 

41.

Класифікація Покритонасінних рослин

 

 

 

42.

Клас Дводольні рослини. Родини Розові та Капустяні, або Хрестоцвіті

 

 

 

43.

Клас Дводольні. Родини Бобові, Пасльонові, Айстрові або Складноцвіті

 

 

 

44.

 

Практична робота №2. Визначення рослин класу Дводольні

 

 

45.

Клас Однодольні рослини. Родина Злаки

 

 

 

46.

Клас Однодольні рослини. Родини Лілійні та Цибулеві

 

 

 

47.

 

Практична робота №3. Визначення рослин класу Однодольні

 

 

48.

Значення покритонасінних в природі та житті людини

Практична робота    № 4. Розпізнавання кімнатних рослин

 

 

49.

Тематичне оцінювання №4

 

 

 

 

Тема. Гриби та лишайники, бактерії

 

 

50.

Загальна характеристика Грибів

Лабораторна робота №16. Будова нижчих грибів

 

 

51.

Особливості будови та життєдіяльності грибів

Лабораторна робота №17. будова вищих грибів

 

 

52.

Різноманітність грибів

 

 

 

53.

Загальна характеристика лишайників

 

 

 

54.

Значення грибів і лишайників у природі та житті людини

 

 

 

55

Загальна характеристика бактерій

 

 

 

56.

Різноманітність бактерій

 

 

 

57.

Значення бактерій у природі та житті людини

 

 

 

58.

Тематичне оцінювання №4

 

 

 

 

 

Тема. Організм та середовище існування

 

 

59.

Середовище життя організмів та його чинники

 

 

 

60.

Поширення рослин у природі

 

 

 

61.

Життєві форми рослин. Екологічні групи

 

 

 

62.

Взаємозв’язок рослин, грибів, бактерій, їх роль в екосистемах

 

 

 

63.

Сучасні уявлення про історичний розвиток бактерій, грибів, рослин

 

 

 

64.

Охорона природи

 

 

 

65.

Тематичне оцінювання № 5

 

 

 

8 клас                                    Біологія                                               ІІ семестр

                                                         Тема уроку

Практичні та лабораторні роботи

Дата

Скори

гована

33.

Кісткові риби

 

 

 

34.

Розмноження кісткових риб. Поведінка риб. Сезонні явища у житті риб

 

 

 

35.

Різноманітність кісткових риб. Їх роль у водних екосистемах

 

 

 

36.

Значення риб . Рибне господарство

 

 

 

37.

 Охорона риб

 

 

 

38.

 

Загальна характеристика класу Земноводні

Л/р №12. Порівняння скелетів земноводних та риб

 

 

39.

Особливості процесів життєдіяльності та поведінки земноводних

 

 

 

40.

Роль Земноводних у екосистемах, їх значення для людини. Охорона земноводних

 

 

 

41.

Загальна характеристика класу плазуни

 

 

 

42.

Особливості процесів життєдіяльності та поведінки плазунів

 

 

 

42.

Роль плазунів у екосистемах, їх значення для людини. Охорона плазунів

 

 

 

43.

Особливості риб, плазунів та земноводних

 

 

 

44.

Тематичне оцінювання №4

 

 

 

 

Тема. Птахи.

 

 

45.

Загальна характеристика класу Птахи

Л/р №13.Вивчення зовнішньої будови птахів та будова пір’я

 

 

46.

Внутрішня будова і особливості життєдіяльності птахів

 

 

 

47.

 

Л/р №14. Вивчення особливостей будови скелета птахів

 

 

48.

Розмноження та розвиток птахів. Виводкові та нагніздні птахи

 

 

 

49.

Різноманітність птахів. Роль птахів в екосистемі, їх значення для людини

 

 

 

50.

Різноманітність птахів. Роль птахів в екосистемі, їх значення для людини

 

 

 

51.

Сезонні явища в житті птахів. Поведінка птахів.

 

 

 

52.

Охорона птахів.

 

 

 

53.

Тематичне оцінювання №5

 

 

 

 

Тема . Ссавці

 

 

54.

Загальна характеристика класу Ссавці

 

 

 

55.

Будова представників класу Ссавці

 

 

 

56.

Розмноження та розвиток Ссавців. Однопрохідні та сумчасті ссавці

 

 

 

57.

Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці

 

 

 

58.

Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці

 

 

 

59.

Сезонні явища в житті ссавців. Поведінка ссавців.

 

 

 

60.

Роль ссавців в екосистемі, їх значення для людини.

 

 

 

61.

Охорона ссавців

 

 

 

62.

Узагальнення та систематизація знань з даної теми

 

 

 

63.

Тематичне оцінювання №5

 

 

 

 

Тема. Організм та середовище

 

 

64.

Вплив чинників середовища на тварин

 

 

 

65.

Взаємовідносини людини з другими видами тварин

 

 

 

66.

Охорона тваринного світу. Червона книга України.

 

 

 

67.

Природоохоронні території

 

 

 

68.

Основні етапи історичного розвитку тваринного світу

 

 

 

69.

Тематичне оцінювання №6

 

 

 

9 клас                                          ІІ семестр                                     біологія

№ уроку

Дата

Тема уроку

Примітка

Тема .Ендокринна регуляція функцій організму (6год)

48.

 

Ендокринна регуляція. Принципи роботи ендокринної системи.

 

49.

 

Залози внутрішньої секреції. Гормони.

 

50.

 

Залози внутрішньої секреції. Гормони.

 

51.

 

Залози змішаної секреції. Гормони.

 

52.

 

Гіпоталамо-гіпофізарна система.

 

53.

 

Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Ендокринна регуляція функцій організму людини»

 

Тема . Розмноження та розвиток людини (8год)

54.

 

Етапи онтогенезу людини

 

55.

 

Генетичне визначення статі. Формування статевих ознак.

 

56.

 

Будова статевих органів.

 

57.

 

Розвиток статевих клітин. Менструальний цикл.

 

58.

 

Запліднення. Ембріональний розвиток.

 

59.

 

Ембріональний розвиток. Функції плаценти. Вагітність та пологи

 

60.

 

Постембріональний розвиток людини.

 

61.

 

Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Розмноження та розвиток людини»

 

Тема . Нервова регуляція функцій організму людини(8год)

62.

 

Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система.

 

63.

 

Регуляція рухової активності.

 

64.

 

Спинний мозок.

 

65.

 

Головний мозок. Стовбур мозку. Мозочок.

 

66.

 

Головний мозок. Підкоркові ядра. Довільні рухи і кора головного мозку.

 

67.

 

Головний мозок.  Лабораторна робота №6. Будова головного мозку людини (вивчення за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами)

 

68.

 

Регуляція роботи внутрішніх органів. Вегетативна (автономна) нервова система..

 

69.

 

Симпатична та парасимпатична нервові системи, їх функції

 

70.

 

Взаємодія регуляторних систем організму.

 

71.

 

Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Нервова регуляція функцій організму людини»

 

Тема . Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи.(8год)

72.

 

Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем. Будова аналізаторів.

 

73.

 

Зорова сенсорна система. Лабораторна робота №7. Визначення акомодації ока, реакції зіниць на світло.

 

74.

 

Слухова сенсорна система. Лабораторна робота №8. Виявлення сліпої плями на сітківці ока.

 

75.

 

Слухова сенсорна система. Лабораторна робота №9. Вимірювання порогу слухової чутливості.

 

76.

 

Сенсорна система рівноваги.

 

77.

 

Сенсорні системи смаку, нюху.

 

78.

 

Сенсорні системи руху, болю, температури.

 

79.

 

Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми  «Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи».

 

Тема . Формування поведінки і психіки людини (12год)

80.

 

Ретикулярна формація мозку і рівні сприйняття інформації.

 

81.

 

Сон.

 

82.

 

Біоритми.

 

83.

 

Структура інстинктивної поведінки, її модифікації.

 

84.

 

Структура інстинктивної поведінки, її модифікації.

 

85.

 

Види навчання.

 

86.

 

Пам'ять. Види пам’яті.

 

87.

 

Практична робота №8. Дослідження різних видів пам’яті.

 

88.

 

Набута поведінка.

 

89.

 

Лабораторна робота №10. Безумовні й умовні рефлекси людини.

 

90.

 

Особливості поведінки та психіки людини

 

91.

 

Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Формування поведінки і психіки людини»

 

 

 

Тема . Мислення і свідомість (8год)

 

92.

 

Мислення і кора великих півкуль головного мозку.

 

93.

 

Функціональна асиметрія мозку.

 

94.

 

Мова.

 

95.

 

Індивідуальні особливості поведінки людини.

 

96.

 

Практична робота №9. Визначення типу темпераменту.

 

97.

 

Характер людини. Практична робота №10. Виявлен

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz