№
п/п
|
Тема уроку
|
Лабораторні,практичні роботи, дослідницькі практикуми
|
Дата
|
Скори
гована
|
|
Тема. Рослини(ІІ)
|
|
|
|
33
|
Пагін. Його будова, основні функції
|
Лабораторні дослідження5,6
будова пагона;
будова бруньки;
|
|
|
34
|
Стебло – осьова частина пагону
|
|
|
|
35.
|
Листок – бічний орган пагона
|
|
|
|
36.
|
Внутрішня будова листка
|
|
|
|
37.
|
Різноманітність та видозміни вегетативних органів.
|
Лабораторне дослідження7
будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);
|
|
|
38.
|
Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.
|
|
|
|
39.
|
Квітка - орган статевого розмноження.
|
Лабораторне дослідження8
будова квітки;
|
|
|
40.
|
Суцвіття.
|
|
|
|
41.
|
Запилення та запліднення
|
|
|
|
42.
|
Насінина.
|
Лабораторне
дослідження9
будова насінини;
|
|
|
43.
|
Плід, поширення плодів.
|
Лабораторне дослідження10
будова плода;
|
|
|
44.
|
Рухи рослин. Міні-проект (за вибором):
Листопад.
Квіти і комахи.
Рослини мандрівники.
Рослини хижаки.
|
|
|
|
45
|
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»
|
|
|
|
|
Тема . Різноманітність рослин(І)
|
|
|
|
46.
|
Поняття про класифікацію рослин.
|
|
|
|
47.
|
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).
|
Лабораторне дослідження11
Будова зелених нитчастих водоростей.
|
|
|
48.
|
Мохи.
|
Лабораторне дослідження12
Будова моху.
|
|
|
49.
|
Папороті, хвощі, плауни.
|
Лабораторне дослідження13
Будова папоротей.
|
|
|
50.
|
Міні-проект (за вибором)
Як утворився торф і кам’яне вугілля?
Викопні рослини.
|
|
|
|
51.
|
Голонасінні.
|
Лабораторне
дослідження14
Будова голонасінних.
|
|
|
52.
|
Узагальнення знань(різнорівнева контр. робота)
|
|
|
|
|
Тема . Різноманітність рослин(ІІ)
|
|
|
|
53.
|
Покритонасінні (Квіткові).
|
|
|
|
54.
|
|
Практична робота:
3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
|
|
|
55.
|
Покритонасінні . Клас Дводольні
|
|
|
|
56.
|
Покритонасінні. Клас Дводольні
|
|
|
|
57.
|
Клас Однодольні
|
|
|
|
58.
|
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).
|
Практична робота:
4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.
|
|
|
59.
|
Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання.
|
|
|
|
60.
|
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.
|
|
|
|
61.
|
Екскурсія
Різноманітність рослин свого краю. Вивчення рослинних угруповань
|
|
|
|
62.
|
Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»( різнорівнева контр. робота)
|
|
|
|
|
Тема . Гриби.
|
|
|
|
63.
|
Особливості живлення грибів.
|
|
|
|
64.
|
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
|
Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів.
|
|
|
65.
|
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
|
Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)
|
|
|
66.
|
Розмноження та поширення грибів.
|
|
|
|
67.
|
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;
|
|
|
|
68.
|
Групи грибів:сапротрофні – цвільові гриби;
паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).
|
|
|
|
69.
|
Значення грибів у природі та житті людини. Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини
|
Практична робота:
5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
|
|
|
70.
|
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів
( різнорівнева контрольна робота)
|
|
|
|