П`ятниця
16.04.2021
20:00
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Урок 11 »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

УРОК 11

 

ТЕМА: Життя та наукова діяльність Д. І Менделєєва

Мета: ознайомити дітей з життям і діяльністю відомого російського вченого Дмитрія Івановича Менделєєва, розкрити значення його відкриттів;

Розвивати вміння працювати з додатковою літературою, ресурсами Інтернету, складати комп’ютерні презентації, аналізувати, систематизувати, робити висновки;

Виховувати почуття взаємоповаги, взаємодопомоги, інтерес до історій розвитку хімії, науковий світогляд.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: інтерактивна дошка, комп’ютер, портрет Д. І. Менделєєва,

періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва.

ХІД УРОКУ

Структура уроку

Вид діяльності

І.Організація класу

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Проводиться експрес-контроль щодо формування вміння характеризувати елемент за положенням в періодичній системі та будовою атома.

Завдання

1 варіант – охарактеризуйте за періодичною системою та будовою атома Хлор.

2 варіант – охарактеризуйте за періодичною системою та будовою атома Флуор.

3 варіант – охарактеризуйте за періодичною системою та будовою атома Ферум.

Під час експрес-контролю учитель вибірково перевіряє письмове домашнє завдання.

 ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Хто і коли відкрив періодичний закон?
  2. В чому його суть?
  3. Що є графічним вираженням періодичного закону?
  4. Який фізичний зміст порядкового номеру?
  5. Про що ми можемо дізнатися, знаючи номер групи елемента в періодичній системі?
  6. Про що ми можемо дізнатися, знаючи номер періоду елемента в періодичній системі?
  7. Як ви гадаєте, відкриття періодичного закону – це була основна праця Д. І. Менделєєва?

IV. Мотивація навчальної діяльності

В сибірському місті

В далекім краю

В сім’ї вчителів

Родився хлопчина один

Братів, сестер він мав багато.

Та лише він один

Навчавсь завзято

І так хотів наукою займатись

Тайни фізики та математики пізнати.

Та сталось так

Що інша наука прославила його

І звалась вона хімія.

Як хлопчину цього звали

Здогадалась ви уже?

V. Оголошення теми та постановка задач уроку

VІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Життя Д. І. Менделєєва
    • Родина і дитинство
    • Студентські роки
    • Педагогічна діяльність
    • Особисте життя
  2. Наукова діяльність Д. І. Менделєєва
  • Заняття з фізичної хімії
  • Підручники з хімії
  • Д. І. Менделєєв – керівник метрологічної установи Росії
  • Найцікавіші відкриття та дослідження
  1. Три служби Батьківщині
  • Внесок в розвиток промисловості
  • Значення діяльності для нафто- та агрохімії

VІІ. Закріплення знань

Гра щодо вивченого матеріалу за інтерактивною таблицею ( додаток 15).

VІІІ. Домашнє завдання

Завдання в друкованих зошитах Ольховик .

Експрес-контроль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист учнівських проектів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Темна лошатка»

 

Коментар вчителя

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz