І.Організація класу
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Проводиться експрес-контроль щодо формування вміння характеризувати елемент за положенням в періодичній системі та будовою атома.
Завдання
1 варіант – охарактеризуйте за періодичною системою та будовою атома Хлор.
2 варіант – охарактеризуйте за періодичною системою та будовою атома Флуор.
3 варіант – охарактеризуйте за періодичною системою та будовою атома Ферум.
Під час експрес-контролю учитель вибірково перевіряє письмове домашнє завдання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
- Хто і коли відкрив періодичний закон?
- В чому його суть?
- Що є графічним вираженням періодичного закону?
- Який фізичний зміст порядкового номеру?
- Про що ми можемо дізнатися, знаючи номер групи елемента в періодичній системі?
- Про що ми можемо дізнатися, знаючи номер періоду елемента в періодичній системі?
- Як ви гадаєте, відкриття періодичного закону – це була основна праця Д. І. Менделєєва?
IV. Мотивація навчальної діяльності
В сибірському місті
В далекім краю
В сім’ї вчителів
Родився хлопчина один
Братів, сестер він мав багато.
Та лише він один
Навчавсь завзято
І так хотів наукою займатись
Тайни фізики та математики пізнати.
Та сталось так
Що інша наука прославила його
І звалась вона хімія.
Як хлопчину цього звали
Здогадалась ви уже?
V. Оголошення теми та постановка задач уроку
VІ. Вивчення нового матеріалу
- Життя Д. І. Менделєєва
- Родина і дитинство
- Студентські роки
- Педагогічна діяльність
- Особисте життя
- Наукова діяльність Д. І. Менделєєва
- Заняття з фізичної хімії
- Підручники з хімії
- Д. І. Менделєєв – керівник метрологічної установи Росії
- Найцікавіші відкриття та дослідження
- Три служби Батьківщині
- Внесок в розвиток промисловості
- Значення діяльності для нафто- та агрохімії
VІІ. Закріплення знань
Гра щодо вивченого матеріалу за інтерактивною таблицею ( додаток 15).
VІІІ. Домашнє завдання
Завдання в друкованих зошитах Ольховик .
|