І.Організація класу
Вчитель інформує учнів про те, що за кожне виконане завдання вони будуть отримувати бали, а експерт буде заносити їх до маршрутного листа.
Домашнє
завдання
|
Самостійна
робота
|
Характеристика
елемента
|
Рибалка
|
Оцінка
|
|
|
|
|
|
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань
IV. Оголошення теми та постановка задач уроку
- Ви вже вмієте знаходити за періодичною системою адресу кожного її мешканця, а от чи мажете ви описати їх, описати їх характер, наче живих істот?
- Тож сьогодні на уроці ми спробуємо навчитися характеризувати кожен елемент періодичної основи опираючись на будову атома та періодичної системи.
V. Вивчення нового матеріалу
1. Характеристика хімічного елемента за місцем в періодичній системі та будовою атома
Вчитель розповідає учням, як характеризувати елемент за місцем в періодичній системі та будовою атома, кожен учень отримує інструктивну картку з планом характеристики( додаток 11).
VІ. Закріплення знань
№1. Клас поділяється на групи кожна з яких повинна за планом охарактеризувати певний хімічний елемент. Відбувається взаємоперевірка між групами і експерти виставляють до маршрутного листа оцінки.
1 група – Натрій
2 група – Карбон
3 група – Кальцій
4 група – Нітроген
№2. Гра «Риболовля»
В картонному озері знаходяться рибки з символами елементів, кожен за допомогою вудки ловить одну рибку і характеризує отриманий елемент за планом.
VІІ. Підведення підсумків уроку
- Підрахунок балів в маршрутному листі і виставляння оцінок
- Що вам сподобалося на уроці?
- Що цікавого ви дізналися на уроці?
VІІІ. Домашнє завдання
Опрацювати § 28, ст. 173№ 246письмово.
Кільком учням підготувати доповіді на теми: « Життя
Д. І. Менделєєва», « Наукова діяльність Д. І. Менделєєва», « Три служби Батьківщині»
|
Коментар
вчителя
Самостійна робота
Проблемне питання
Оголошення теми і задач уроку
Коментар вчителя
Робота за інструктивною карткою
Групова робота з взаємоперевір кою між групами
Гра «Риболовля»
Індивідуальна робота
Оцінювання
Бесіда
Коментар
вчителя
|