П`ятниця
26.04.2024
15:44
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Урок 10 »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

УРОК 10

ТЕМА: Характеристика хімічних елементів малих періодів за їх місцем у Періодичній системі та будовою атома

Мета:

  • сформувати вміння учнів давати характеристику хімічних елементів малих періодів за їх місцем в Періодичній системі та будовою атома;
  • узагальнити знання про взаємозв’язок між властивостями хімічних елементів та електронною будовою їх атомів;
  • розвивати вміння порівнювати будову атомів хімічних елементів і робити висновки щодо їх властивостей;
  • виховувати відчуття взаємодопомоги, взаємоповаги та вміння працювати за алгоритмом, схемами, самостійно і в групах.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, вудочка, картки з завданнями, маршрутний лист, інтерактивна дошка.

ХІД УРОКУ
 

Структура уроку

Вид діяльності

І.Організація класу

Вчитель інформує учнів про те, що за кожне виконане завдання вони будуть отримувати бали, а  експерт буде заносити їх до маршрутного листа.

Домашнє

завдання

Самостійна

робота

Характеристика

елемента

Рибалка

Оцінка

 

 

 

 

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

IV. Оголошення теми та постановка задач уроку

  • Ви вже вмієте знаходити за періодичною системою адресу кожного її мешканця, а от чи мажете ви описати їх, описати їх характер, наче живих істот?
  • Тож сьогодні на уроці ми спробуємо навчитися характеризувати кожен елемент періодичної основи опираючись на будову атома та періодичної системи.

V. Вивчення нового матеріалу

1. Характеристика хімічного елемента за місцем в періодичній системі та будовою атома

Вчитель розповідає учням, як характеризувати елемент за місцем в періодичній системі та будовою атома, кожен учень отримує інструктивну картку з планом характеристики( додаток 11).

VІ. Закріплення знань

№1. Клас поділяється на групи кожна з яких повинна за планом охарактеризувати певний хімічний елемент. Відбувається взаємоперевірка між групами і експерти виставляють до маршрутного листа оцінки.

1 група – Натрій

2 група – Карбон

3 група – Кальцій

4 група – Нітроген

№2. Гра «Риболовля»

В картонному озері знаходяться рибки з символами елементів, кожен за допомогою вудки ловить одну рибку і характеризує отриманий елемент за планом.

VІІ. Підведення підсумків уроку

  1. Підрахунок балів в маршрутному листі і виставляння оцінок
  2. Що вам сподобалося на уроці?
  3. Що цікавого ви дізналися на уроці?

VІІІ. Домашнє завдання

Опрацювати § 28, ст. 173№ 246письмово.

Кільком учням підготувати доповіді на теми: « Життя

 Д. І. Менделєєва», « Наукова діяльність Д. І. Менделєєва», « Три служби Батьківщині»

Коментар

вчителя

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

Проблемне питання

 

Оголошення теми і задач уроку

 

Коментар вчителя

Робота за інструктивною карткою

 

Групова робота з взаємоперевір кою між групами

 

 

 

 

Гра «Риболовля»

Індивідуальна робота

Оцінювання

 

Бесіда

 

 

 

Коментар

вчителя

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz