7 клас Біологія ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Практичні та лабораторні роботи |
Дата |
Приміт ки |
32. |
Мохоподібні |
Лабораторна робота № 12. Будова мохоподібних |
|
|
33. |
Плауноподібні. Хвощеподібні |
Лабораторна робота № 13.будова плауна булавовидного та хвоща польового |
|
|
34. |
Папоротеподібні |
Лабораторна робота №14. Будова щитника чоловічого |
|
|
35. |
Значення вищих спорових рослин |
|
|
|
36. |
Тематичне оцінювання №3 |
|
|
|
|
Тема 4 .Голонасінні .Покритонасінні |
|
|
|
37. |
Загальна характеристика голонасінних |
Лабораторна робота №15.Будова голонасінних рослин |
|
|
38. |
Середовище життя та пристосувальні риси будови Голонасінних |
|
|
|
39. |
Різноманітність рослин голонасінних. Їхнє значення в природі та житті людини |
|
|
|
40. |
Загальна характеристика Покритонасінних |
|
|
|
41. |
Класифікація Покритонасінних рослин |
|
|
|
42. |
Клас Дводольні рослини. Родини Розові та Капустяні, або Хрестоцвіті |
|
|
|
43. |
Клас Дводольні. Родини Бобові, Пасльонові, Айстрові або Складноцвіті |
|
|
|
44. |
|
Практична робота №2. Визначення рослин класу Дводольні |
|
|
45. |
Клас Однодольні рослини. Родина Злаки |
|
|
|
46. |
Клас Однодольні рослини. Родини Лілійні та Цибулеві |
|
|
|
47. |
|
Практична робота №3. Визначення рослин класу Однодольні |
|
|
48. |
Значення покритонасінних в природі та житті людини |
Практична робота № 4. Розпізнавання кімнатних рослин |
|
|
49. |
Тематичне оцінювання №4 |
|
|
|
|
Тема. Гриби та лишайники, бактерії |
|
|
|
50. |
Загальна характеристика Грибів |
Лабораторна робота №16. Будова нижчих грибів |
|
|
51. |
Особливості будови та життєдіяльності грибів |
Лабораторна робота №17. будова вищих грибів |
|
|
52. |
Різноманітність грибів |
|
|
|
53. |
Загальна характеристика лишайників |
|
|
|
54. |
Значення грибів і лишайників у природі та житті людини |
|
|
|
55 |
Загальна характеристика бактерій |
|
|
|
56. |
Різноманітність бактерій |
|
|
|
57. |
Значення бактерій у природі та житті людини |
|
|
|
58. |
Тематичне оцінювання №4 |
|
|
|
|
Тема. Організм та середовище існування |
|
|
|
59. |
Середовище життя організмів та його чинники |
|
|
|
60. |
Поширення рослин у природі |
|
|
|
61. |
Життєві форми рослин. Екологічні групи |
|
|
|
62. |
Взаємозв’язок рослин, грибів, бактерій, їх роль в екосистемах |
|
|
|
63. |
Сучасні уявлення про історичний розвиток бактерій, грибів, рослин |
|
|
|
64. |
Охорона природи |
|
|
|
65. |
Тематичне оцінювання № 5 |
|
|
|
8 клас Біологія ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Практичні та лабораторні роботи |
Дата |
Скори гована |
33. |
Кісткові риби |
|
|
|
34. |
Розмноження кісткових риб. Поведінка риб. Сезонні явища у житті риб |
|
|
|
35. |
Різноманітність кісткових риб. Їх роль у водних екосистемах |
|
|
|
36. |
Значення риб . Рибне господарство |
|
|
|
37. |
Охорона риб |
|
|
|
38.
|
Загальна характеристика класу Земноводні |
Л/р №12. Порівняння скелетів земноводних та риб |
|
|
39. |
Особливості процесів життєдіяльності та поведінки земноводних |
|
|
|
40. |
Роль Земноводних у екосистемах, їх значення для людини. Охорона земноводних |
|
|
|
41. |
Загальна характеристика класу плазуни |
|
|
|
42. |
Особливості процесів життєдіяльності та поведінки плазунів |
|
|
|
42. |
Роль плазунів у екосистемах, їх значення для людини. Охорона плазунів |
|
|
|
43. |
Особливості риб, плазунів та земноводних |
|
|
|
44. |
Тематичне оцінювання №4 |
|
|
|
|
Тема. Птахи. |
|
|
|
45. |
Загальна характеристика класу Птахи |
Л/р №13.Вивчення зовнішньої будови птахів та будова пір’я |
|
|
46. |
Внутрішня будова і особливості життєдіяльності птахів |
|
|
|
47. |
|
Л/р №14. Вивчення особливостей будови скелета птахів |
|
|
48. |
Розмноження та розвиток птахів. Виводкові та нагніздні птахи |
|
|
|
49. |
Різноманітність птахів. Роль птахів в екосистемі, їх значення для людини |
|
|
|
50. |
Різноманітність птахів. Роль птахів в екосистемі, їх значення для людини |
|
|
|
51. |
Сезонні явища в житті птахів. Поведінка птахів. |
|
|
|
52. |
Охорона птахів. |
|
|
|
53. |
Тематичне оцінювання №5 |
|
|
|
|
Тема . Ссавці |
|
|
|
54. |
Загальна характеристика класу Ссавці |
|
|
|
55. |
Будова представників класу Ссавці |
|
|
|
56. |
Розмноження та розвиток Ссавців. Однопрохідні та сумчасті ссавці |
|
|
|
57. |
Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці |
|
|
|
58. |
Різноманітність ссавців. Плацентарні ссавці |
|
|
|
59. |
Сезонні явища в житті ссавців. Поведінка ссавців. |
|
|
|
60. |
Роль ссавців в екосистемі, їх значення для людини. |
|
|
|
61. |
Охорона ссавців |
|
|
|
62. |
Узагальнення та систематизація знань з даної теми |
|
|
|
63. |
Тематичне оцінювання №5 |
|
|
|
|
Тема. Організм та середовище |
|
|
|
64. |
Вплив чинників середовища на тварин |
|
|
|
65. |
Взаємовідносини людини з другими видами тварин |
|
|
|
66. |
Охорона тваринного світу. Червона книга України. |
|
|
|
67. |
Природоохоронні території |
|
|
|
68. |
Основні етапи історичного розвитку тваринного світу |
|
|
|
69. |
Тематичне оцінювання №6 |
|
|
|
Календарне планування уроків біологія 6 клас
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
№ п/п
|
Тема уроку |
Лабораторні,практичні роботи, дослідницькі практикуми |
Дата |
Скори гована |
|
|
Тема. Рослини(ІІ) |
|
|
|
|
33 |
Пагін. Його будова, основні функції |
Лабораторні дослідження5,6 будова пагона; будова бруньки;
|
|
|
|
34 |
Стебло – осьова частина пагону |
|
|
|
|
35. |
Листок – бічний орган пагона |
|
|
|
|
36. |
Внутрішня будова листка |
|
|
|
|
37. |
Різноманітність та видозміни вегетативних органів.
|
Лабораторне дослідження7 будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви); |
27.01. |
|
|
38. |
Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.
|
|
|
|
|
39. |
Квітка - орган статевого розмноження. |
Лабораторне дослідження8 будова квітки; |
|
|
|
40. |
Суцвіття. |
|
|
|
|
41. |
Запилення та запліднення |
|
|
|
|
42. |
Насінина. |
Лабораторне дослідження9 будова насінини;
|
|
|
|
43. |
Плід, поширення плодів. |
Лабораторне дослідження10 будова плода; |
|
|
|
44. |
Рухи рослин. Міні-проект (за вибором): Листопад. Квіти і комахи. Рослини мандрівники. Рослини хижаки. |
|
|
|
|
45 |
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2» |
|
|
|
|
|
Тема . Різноманітність рослин(І) |
|
|
|
|
46. |
Поняття про класифікацію рослин. |
|
|
|
|
47. |
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).
|
Лабораторне дослідження11 Будова зелених нитчастих водоростей. |
|
|
|
48. |
Мохи. |
Лабораторне дослідження12 Будова моху. |
|
|
|
49. |
Папороті, хвощі, плауни. |
Лабораторне дослідження13 Будова папоротей. |
|
|
|
50. |
Міні-проект (за вибором) Як утворився торф і кам’яне вугілля? Викопні рослини. |
|
|
|
|
51. |
Голонасінні. |
Лабораторне дослідження14 Будова голонасінних. |
|
|
|
52. |
Узагальнення знань(різнорівнева контр. робота) |
|
|
|
|
|
Тема . Різноманітність рослин(ІІ) |
|
|
|
|
53. |
Покритонасінні (Квіткові). |
|
|
|
|
54. |
|
Практична робота: 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. |
|
|
|
55. |
Покритонасінні . Клас Дводольні |
|
|
|
|
56. |
Покритонасінні. Клас Дводольні |
|
|
|
|
57. |
Клас Однодольні |
|
|
|
|
58. |
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). |
Практична робота: 4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах. |
|
|
|
59. |
Життєві форми рослин. Рослинні угруповання.
|
|
|
|
|
60. |
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.
|
|
|
|
|
61. |
Екскурсія Різноманітність рослин свого краю. Вивчення рослинних угруповань |
|
|
|
|
62. |
Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»( різнорівнева контр. робота) |
|
|
|
|
|
Тема . Гриби. |
|
|
|
|
63. |
Особливості живлення грибів. |
|
|
|
|
64. |
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. |
Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів. |
|
|
|
65. |
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
|
Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа) |
|
|
|
66. |
Розмноження та поширення грибів. |
|
|
|
|
67. |
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники; |
|
|
|
|
68. |
Групи грибів:сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини). |
|
|
|
|
69. |
Значення грибів у природі та житті людини. Міні-проект Гриби у біосфері та житті людини |
Практична робота: 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості. |
|
|
|
70. |
Узагальнення Будова та життєдіяльність організмів ( різнорівнева контрольна робота) |
|
|
|