І.Мотивація навчальної діяльності
«Чорна скринька»Сьогоднішній урок ми почнемо з сюрпризів. Сьогодні зранку кур´ер «Нової пошти» привіз нам в школу для вас пакунок. Сказав, що це передали з Стародавнього Світу……..Ним виявилася ось ця чорна скринька і лист .Що ж там?????
Давайте спробуємо розгадати загадку Слайд 2
ІІ.Оголошення теми і постановка задач уроку
Слайд 3 Сьогодні ми створимо своє детективне агентство і перетворившись на Шерлоків Холмсів, спробуємо знайти істину і розшифрувати тайне послання.
ІІІ.Актуалізація опорних знань Слайд4
«Спецзавдання» ( 2 учні виконують біля дошки індивідуальні завдання)
«Шпигунський диктант»
- До якої групи органічних сполук належать спирти
- Функціональна група спиртів
- Який суфікс вказує в назві на спирти
- Як називаються спирти з однією функціональною групою
- Як називаються спирти з 2 і більше функціональними групами
- Формула метанолу
- Формула етанолу
- Назвіть трьохатомний спирт
- Напишіть формулу гліцерину
- Як називаються речовини, які складаються з 2 залишків спиртів Слайд 5
IV. Вивчення нової теми
- Спирти в медицині
- Слайд 6 Спирти в косметології
- Спирти в промисловості
- Спирти і організм людини
(Діти були поділені на групи «Біологи», «Медики», «Промисловці», «Косметологи» і готували вдома матеріал за заданим планом)
5. Вплив спирту на білок (вчитель проводить дослід, діти формулюють висновки) Слайд 6
V. Осмислення набутих знань
На дошці є людина з посмішкою та засмучена, ваше завдання відтворити схему описавши корисне значення спиртів, та негативне в житті людини Слайд 7
VI. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 27, ст. 159 № 5,6 Опрацювати параграф т г
Додатково: Інформаційний лист «Відомий і невідомий спирт»
VII. Закріплення знань
Діти діляться на групи, кожна отримує завдання:
1 група - створіть антирекламу спиртам
2 група – спирти –це не лише алкоголь
VIIІ.Рефлексія
Працюючи на уроці, ви змогли розшифрувати побажання для вас велики мудреців
В наши дни люди всему знают цену,
Но ничего не умент ценить.
Знайте в жизни своей меру
Чтобы сохранить жизни тонкую нить.
-Чи сподобалося вам на уроці?
- Що не сподобалося?
- Що нового ви дізналися?
- Чи змінився ваш настрій?
|