П`ятниця
29.03.2024
11:15
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Використання спиртів. Вплив спиртів на організм людини »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тема: Застосування спиртів, їх згубна дія на організм людини

Мета: сформувати знання учнів про використання спиртів, показати їх отруйність, шкідливий вплив на організм; ознайомити з фактичними  даними  про напрямки застосування спиртів, їх конкретний вплив на органи та системи, шкодою для  здоров’я;виховувати свідому неприязнь до алкоголю, позицію здорового  способу життя;розвивати уміння аргументувати свою позицію, відстоювати власну точку зору, вести діалог, слухати і сприймати іншу точку зору,використовувати та контролювати емоції, виробляти вміння моделювати ситуацію, долати нерішучість, досягати поставленої мети.

Тип уроку: комбінований

Обладнання і матеріали: яєчний білок, спирт, хімічний стакан, мультимедіа проектор, комп’ютер, олівці, папір.

Хід роботи

Структура уроку

Вид діяльності

І.Мотивація навчальної діяльності

«Чорна скринька»Сьогоднішній  урок ми почнемо з сюрпризів. Сьогодні зранку кур´ер «Нової пошти» привіз нам в школу для вас пакунок. Сказав, що це передали з Стародавнього Світу……..Ним виявилася ось ця чорна скринька і лист .Що ж там?????

Давайте спробуємо розгадати загадку  Слайд 2

ІІ.Оголошення теми і постановка задач уроку

Слайд 3 Сьогодні ми створимо своє детективне агентство і перетворившись на Шерлоків Холмсів, спробуємо знайти істину і розшифрувати тайне послання.

ІІІ.Актуалізація опорних знань                                 Слайд4

«Спецзавдання» ( 2 учні виконують біля дошки індивідуальні завдання)

«Шпигунський диктант»

  1. До якої групи органічних сполук належать спирти
  2. Функціональна група спиртів
  3. Який суфікс вказує в назві на спирти
  4. Як називаються спирти з однією функціональною групою
  5. Як називаються спирти з 2 і більше функціональними групами
  6. Формула метанолу
  7. Формула етанолу
  8. Назвіть трьохатомний спирт
  9. Напишіть формулу гліцерину
  10. Як називаються речовини, які складаються з 2 залишків спиртів         Слайд 5

IV. Вивчення нової теми

  1. Спирти в медицині
  2. Слайд 6   Спирти в косметології
  3.  Спирти в промисловості
  4. Спирти і організм людини

(Діти були поділені на групи «Біологи», «Медики», «Промисловці», «Косметологи» і готували вдома матеріал за заданим планом)

5. Вплив спирту на білок (вчитель проводить дослід, діти формулюють висновки)   Слайд 6

V. Осмислення набутих знань

На дошці є людина з посмішкою та засмучена, ваше завдання відтворити схему описавши корисне значення спиртів, та негативне в житті людини                             Слайд 7

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 27, ст. 159 № 5,6               Опрацювати параграф т г

   

Додатково: Інформаційний лист «Відомий і невідомий спирт»

VII. Закріплення  знань

Діти діляться на групи, кожна отримує завдання:

1 група  - створіть антирекламу спиртам

2 група – спирти –це не лише алкоголь

VIIІ.Рефлексія

Працюючи на уроці, ви змогли розшифрувати побажання для вас велики мудреців

В наши дни люди всему знают цену,

Но ничего не умент ценить.

Знайте в жизни своей меру

Чтобы сохранить жизни тонкую нить.

-Чи сподобалося вам на уроці?

- Що не сподобалося?

- Що нового ви дізналися?

- Чи змінився ваш настрій?

 

Загадка «Чорної скриньки»

Проблемне питання

 

Коментар

вчителя

Індивідуальне завдання

Самостійна робота з взаємоперевіркою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виступ творчих груп

 

 

 

 

 

 

Дослідна робота

 

 

Мозковий штурм

 

 

Коментар вчителя

 

 

 

Творча лабораторія

 

 

Розкритий шифр мудреців

 

 

 

 

Смайл розминка

 

Щоденник детектива______________________________________________

Спецзавдання

 

mах 10 балів

Шпигунський

Диктант

mах 10 балів

Виступ творчих груп mах 10 балів

Мозковий штурм

По 2 бали

Реклама

mах

10 балів

Загальний бал/ ділимо на 3

 

 

 

 

 

 

 

Щоденник детектива______________________________________________

Спецзавдання

 

mах 10 балів

Шпигунський

Диктант

mах 10 балів

Виступ творчих груп mах 10 балів

Мозковий штурм

По 2 бали

Реклама

mах

10 балів

Загальний бал/ ділимо на 3

 

 

 

 

 

 

 

Щоденник детектива______________________________________________

Спецзавдання

 

mах 10 балів

Шпигунський

Диктант

mах 10 балів

Виступ творчих груп mах 10 балів

Мозковий штурм

По 2 бали

Реклама

mах

10 балів

Загальний бал/ ділимо на 3

 

 

 

 

 

 

 

Щоденник детектива______________________________________________

Спецзавдання

 

mах 10 балів

Шпигунський

Диктант

mах 10 балів

Виступ творчих груп mах 10 балів

Мозковий штурм

По 2 бали

Реклама

mах

10 балів

Загальний бал/ ділимо на 3

 

 

 

 

 

 

 

Щоденник детектива______________________________________________

Спецзавдання

 

mах 10 балів

Шпигунський

Диктант

mах 10 балів

Виступ творчих груп mах 10 балів

Мозковий штурм

По 2 бали

Реклама

mах

10 балів

Загальний бал/ ділимо на 3

 

 

 

 

 

 

Щоденник детектива______________________________________________

Спецзавдання

 

mах 10 балів

Шпигунський

Диктант

mах 10 балів

Виступ творчих груп mах 10 балів

Мозковий штурм

По 2 бали

Реклама

mах

10 балів

Загальний бал/ ділимо на 3

 

 

 

 

 

 

Щоденник детектива______________________________________________

Спецзавдання

 

mах 10 балів

Шпигунський

Диктант

mах 10 балів

Виступ творчих груп mах 10 балів

Мозковий штурм

По 2 бали

Реклама

mах

10 балів

Загальний бал/ ділимо на 3

 

 

 

 

 

 

В наши дни

 

люди всему

 

 знают цену,

 

Но ничего не

умеют ценить.

 

Знайте в жизни

своей меру

 

Чтобы сохранить жизни тонкую нить.

 

 

 

Спирт: товариш чи ворог?!

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz