І.Організація класу
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Робота в зошиті на друкованій основі М. М. Ольховик на ст. 54 № 2-7
ІV. Оголошення теми та задач уроку
V. Вивчення нової теми
- Відкриття радіоактивності
- 1.Досліди Бекереля, Марії Складовської Кюрі, П’єра Кюрі, Ернста Резерфорда(демонстрація фільмів)
- 2. Поняття радіоактивності
- 3. Вплив радіоактивності на організм людини
2. Поняття про ізотопи і нукліди
Клас поділяється на 3 групи, кожна отримує завдання,через10хвилин проводиться обговорення і складання конспектів
2. 1. Поняття про нукліди
2. 2. Поняття про ізотопи
2. 3. Типи ізотопів
Демонстрування електронної таблиці можливих ізотопів
3. Ядерні реакції
-Поміркуємо, у чому полягають відмінності між ядерними і хімічними реакціями
4. Атомні катастрофи
VI. Закріплення знань
1. Допишіть визначення.
Властивості елементів і утворених ними простих і складних
речовин перебувають_____________________________________
від величини_________________________________________
_________________________________________________ .
2. Скільки хімічних елементів зображено на схемі, що показує
заряди ядер їхніх атомів?
Запишіть символи цих хімічних елементів.
3. Установіть послідовність вищих оксидів у періоді (І - IV групи):
а)ЕО; б)Е20; в) Е02; г) Е203.
____________________________________________________________________
4. Установіть послідовність летких сполук з Гідрогеном у групах
IV - VII:
а)Н2Е; б) НЕ; в)ЕН4 т)ЕН3.
5. Установіть послідовність гідратів вищих оксидів у періоді
зліва направо:
а)Е(ОН)2; б)Н2Е03; в) ЕОН; г)Н2Е04;
д)Е(ОН)3; е)НЕ03; є) НЕО,.
6. Яку кількість електронів має на останньому енергетичному рівні атом елемента з протонним числом 34?
VII. Домашнє завдання
Опрацювати § 24вивчити, ст. 150№ 212, 219письмово.
|