9 клас ІІ семестр біологія
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
Тема .Ендокринна регуляція функцій організму (6год) |
||||
48. |
|
Ендокринна регуляція. Принципи роботи ендокринної системи. |
|
|
49. |
|
Залози внутрішньої секреції. Гормони. |
|
|
50. |
|
Залози внутрішньої секреції. Гормони. |
|
|
51. |
|
Залози змішаної секреції. Гормони. |
|
|
52. |
|
Гіпоталамо-гіпофізарна система. |
|
|
53. |
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Ендокринна регуляція функцій організму людини» |
|
|
Тема . Розмноження та розвиток людини (8год) |
||||
54. |
|
Етапи онтогенезу людини |
|
|
55. |
|
Генетичне визначення статі. Формування статевих ознак. |
|
|
56. |
|
Будова статевих органів. |
|
|
57. |
|
Розвиток статевих клітин. Менструальний цикл. |
|
|
58. |
|
Запліднення. Ембріональний розвиток. |
|
|
59. |
|
Ембріональний розвиток. Функції плаценти. Вагітність та пологи |
|
|
60. |
|
Постембріональний розвиток людини. |
|
|
61. |
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Розмноження та розвиток людини» |
|
|
Тема . Нервова регуляція функцій організму людини(8год) |
||||
62. |
|
Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система. |
|
|
63. |
|
Регуляція рухової активності. |
|
|
64. |
|
Спинний мозок. |
|
|
65. |
|
Головний мозок. Стовбур мозку. Мозочок. |
|
|
66. |
|
Головний мозок. Підкоркові ядра. Довільні рухи і кора головного мозку. |
|
|
67. |
|
Головний мозок. Лабораторна робота №6. Будова головного мозку людини (вивчення за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами) |
|
|
68. |
|
Регуляція роботи внутрішніх органів. Вегетативна (автономна) нервова система.. |
|
|
69. |
|
Симпатична та парасимпатична нервові системи, їх функції |
|
|
70. |
|
Взаємодія регуляторних систем організму. |
|
|
71. |
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Нервова регуляція функцій організму людини» |
|
|
Тема . Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи.(8год) |
||||
72. |
|
Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем. Будова аналізаторів. |
|
|
73. |
|
Зорова сенсорна система. Лабораторна робота №7. Визначення акомодації ока, реакції зіниць на світло. |
|
|
74. |
|
Слухова сенсорна система. Лабораторна робота №8. Виявлення сліпої плями на сітківці ока. |
|
|
75. |
|
Слухова сенсорна система. Лабораторна робота №9. Вимірювання порогу слухової чутливості. |
|
|
76. |
|
Сенсорна система рівноваги. |
|
|
77. |
|
Сенсорні системи смаку, нюху. |
|
|
78. |
|
Сенсорні системи руху, болю, температури. |
|
|
79. |
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи». |
|
|
Тема . Формування поведінки і психіки людини (12год) |
||||
80. |
|
Ретикулярна формація мозку і рівні сприйняття інформації. |
|
|
81. |
|
Сон. |
|
|
82. |
|
Біоритми. |
|
|
83. |
. |
Структура інстинктивної поведінки, її модифікації. |
|
|
84. |
|
Структура інстинктивної поведінки, її модифікації. |
|
|
85. |
|
Види навчання. |
|
|
86. |
|
Пам'ять. Види пам’яті. |
|
|
87. |
|
Практична робота №8. Дослідження різних видів пам’яті. |
|
|
88. |
|
Набута поведінка. |
|
|
89. |
|
Лабораторна робота №10. Безумовні й умовні рефлекси людини. |
|
|
90. |
|
Особливості поведінки та психіки людини |
|
|
91. |
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Формування поведінки і психіки людини» |
|
|
|
|
Тема . Мислення і свідомість (8год) |
|
|
92. |
|
Мислення і кора великих півкуль головного мозку. |
|
|
93. |
|
Функціональна асиметрія мозку. |
|
|
94. |
|
Мова. |
|
|
95. |
|
Індивідуальні особливості поведінки людини. |
|
|
96. |
|
Практична робота №9. Визначення типу темпераменту. |
|
|
97. |
|
Характер людини. Практична робота №10. Виявлення професійних схильностей. |
|
|
98. |
|
Свідомість. |
|
|
99. |
. |
Підсумкове заняття |
|
|
100. |
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Мислення і свідомість» |
|
10 клас ІІ семестр біологія
№ п/п |
Тема уроку |
Дата
|
При мітка |
Тема . Клітина, як цілісна система. |
|||
25. |
Хромосоми. Каріотип. Лабораторна робота «Будова хромосом» |
|
|
26. |
Клітинний цикл. Мітоз. |
|
|
27. |
Мейоз. Лабораторна робота «Мітотичний поділ клітин». |
|
|
28. |
Обмін речовин і енергії в клітині. |
|
|
29. |
Сучасна клітинна теорія. Цитотехнології. |
|
|
30. |
Контрольна робота. |
|
|
Тема . Неклітинні форми життя. Одноклітинні організми. |
|||
31. |
Віруси, їх будова, життєві цикли. |
|
|
32. |
Пріони, їх будова, поширення. |
|
|
33. |
Роль вірусів і пріонів у природі і житті людини. |
|
|
34. |
Профілактика вірусних хвороб людини. |
|
|
35. |
Профілактика ВІЛ-інфекції/СНІДУ. |
|
|
36. |
Прокаріоти. Особливості їх організації та життєдіяльності |
|
|
37. |
Бактерії. Роль бактерії у природі та житті людини. Лабораторна робота «Різноманітність бактерій» |
|
|
38. |
Профілактика бактеріальних хвороб людини. |
|
|
39.
|
Одноклітинні еукаріоти. Колоніальні організми |
|
|
40. |
Різнорівнева контрольна робота |
|
|
Тема . Багатоклітинні організми |
|||
41. |
Багатоклітинні організми без справжніх тканин. |
|
|
42. |
Будова і функції рослинних тканин. Лабораторна робота «Будова тканин рослинного організму». |
|
|
43. |
Будова і функції тваринних тканин. Гістотехнології. Лабораторна робота «Будова тканин тваринного організму». |
|
|
44. |
Органи багатоклітинних організмів. |
|
|
45. |
Регуляції функції у багатоклітинних організмів. |
|
|
46. |
Колонії багатоклітинних організмів. |
|
|
47. |
Різноманітність багатоклітинних організмів |
|
|
48. |
Підсумковий урок. Контрольна робота |
|
|
11 клас ІІ семестр біологія
№ |
Дата |
Тема уроку |
С/дата |
25 |
|
Вплив генотипу й факторів зовнішнього середовища на розвиток організму |
|
26. |
|
Діагностування вад розвитку людини та їх корекція |
|
27. |
|
Життєвий цикл у рослин і тварин |
|
28. |
|
Ембріотехнології. Клонування |
|
29. |
|
Узагальнення й контроль знань з теми ( кнтр. Робота) |
|
Тема. Популяція, екосистема, біосфера |
|||
30. |
|
Характеристика популяцій. Статева й вікова структура популяції. Фактори, які впливають на чисельність популяції |
|
31. |
|
Екологічні чинники. Середовище існування, пристосування організмів до середовища існування. Біологічні адаптивні ритми організмів |
|
32. |
|
Угруповання й екосистеми. Склад і структура угруповань |
|
33. |
|
Різноманітність екосистем. Розвиток і зміни екосистем |
|
34. |
|
Взаємодії організмів у екосистемах |
|
35. |
|
Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах. Продуктивність екосистем |
|
36. |
|
Загальна характеристика біосфери. Вчення В. І. Вернадского про біосферу. Роль живих організмів у біосфері. Біомаса |
|
37. |
|
Вплив діяльності людини на стан біосфери |
|
38. |
|
Збереження біорізноманіття. Охорона біосфери |
|
39. |
|
Узагальнення й контроль знань з теми( контр. робота) |
|
Тема. Основи еволюційного вчення. Історичний розвиток і різноманітність органічного світу |
|||
40. |
|
Становлення еволюційних поглядів |
|
41. |
|
Синтетична гіпотеза еволюції |
|
42. |
|
Природний добір |
|
43. |
|
Вид, видоутворення. Мікроеволюція |
|
44. |
|
Адаптації як результат еволюційного процесу |
|
45. |
|
Макроеволюційний процес |
|
46. |
|
Сучасні уявлення про фактори еволюції |
|
47. |
|
Гіпотези виникнення життя на Землі |
|
48. |
|
Еволюція одноклітинних і багатоклітинних організмів. Періодизація еволюційних явищ |
|
49. |
|
Поява основних груп організмів на Землі й формування екосистем |
|
50. |
|
Система органічного світу як відображення його історичного розвитку |
|
51. |
|
Різноманітність органічного світу |
|
52. |
|
Узагальнення матеріалів курсу (різнорівнева контр. робота) |