№ уроку
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
Тема .Ендокринна регуляція функцій організму (6год)
|
48.
|
|
Ендокринна регуляція. Принципи роботи ендокринної системи.
|
|
49.
|
|
Залози внутрішньої секреції. Гормони.
|
|
50.
|
|
Залози внутрішньої секреції. Гормони.
|
|
51.
|
|
Залози змішаної секреції. Гормони.
|
|
52.
|
|
Гіпоталамо-гіпофізарна система.
|
|
53.
|
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Ендокринна регуляція функцій організму людини»
|
|
Тема . Розмноження та розвиток людини (8год)
|
54.
|
|
Етапи онтогенезу людини
|
|
55.
|
|
Генетичне визначення статі. Формування статевих ознак.
|
|
56.
|
|
Будова статевих органів.
|
|
57.
|
|
Розвиток статевих клітин. Менструальний цикл.
|
|
58.
|
|
Запліднення. Ембріональний розвиток.
|
|
59.
|
|
Ембріональний розвиток. Функції плаценти. Вагітність та пологи
|
|
60.
|
|
Постембріональний розвиток людини.
|
|
61.
|
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Розмноження та розвиток людини»
|
|
Тема . Нервова регуляція функцій організму людини(8год)
|
62.
|
|
Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система.
|
|
63.
|
|
Регуляція рухової активності.
|
|
64.
|
|
Спинний мозок.
|
|
65.
|
|
Головний мозок. Стовбур мозку. Мозочок.
|
|
66.
|
|
Головний мозок. Підкоркові ядра. Довільні рухи і кора головного мозку.
|
|
67.
|
|
Головний мозок. Лабораторна робота №6. Будова головного мозку людини (вивчення за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами)
|
|
68.
|
|
Регуляція роботи внутрішніх органів. Вегетативна (автономна) нервова система..
|
|
69.
|
|
Симпатична та парасимпатична нервові системи, їх функції
|
|
70.
|
|
Взаємодія регуляторних систем організму.
|
|
71.
|
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Нервова регуляція функцій організму людини»
|
|
Тема . Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи.(8год)
|
72.
|
|
Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем. Будова аналізаторів.
|
|
73.
|
|
Зорова сенсорна система. Лабораторна робота №7. Визначення акомодації ока, реакції зіниць на світло.
|
|
74.
|
|
Слухова сенсорна система. Лабораторна робота №8. Виявлення сліпої плями на сітківці ока.
|
|
75.
|
|
Слухова сенсорна система. Лабораторна робота №9. Вимірювання порогу слухової чутливості.
|
|
76.
|
|
Сенсорна система рівноваги.
|
|
77.
|
|
Сенсорні системи смаку, нюху.
|
|
78.
|
|
Сенсорні системи руху, болю, температури.
|
|
79.
|
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи».
|
|
Тема . Формування поведінки і психіки людини (12год)
|
80.
|
|
Ретикулярна формація мозку і рівні сприйняття інформації.
|
|
81.
|
|
Сон.
|
|
82.
|
|
Біоритми.
|
|
83.
|
.
|
Структура інстинктивної поведінки, її модифікації.
|
|
84.
|
|
Структура інстинктивної поведінки, її модифікації.
|
|
85.
|
|
Види навчання.
|
|
86.
|
|
Пам'ять. Види пам’яті.
|
|
87.
|
|
Практична робота №8. Дослідження різних видів пам’яті.
|
|
88.
|
|
Набута поведінка.
|
|
89.
|
|
Лабораторна робота №10. Безумовні й умовні рефлекси людини.
|
|
90.
|
|
Особливості поведінки та психіки людини
|
|
91.
|
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Формування поведінки і психіки людини»
|
|
|
|
Тема . Мислення і свідомість (8год)
|
|
92.
|
|
Мислення і кора великих півкуль головного мозку.
|
|
93.
|
|
Функціональна асиметрія мозку.
|
|
94.
|
|
Мова.
|
|
95.
|
|
Індивідуальні особливості поведінки людини.
|
|
96.
|
|
Практична робота №9. Визначення типу темпераменту.
|
|
97.
|
|
Характер людини. Практична робота №10. Виявлення професійних схильностей.
|
|
98.
|
|
Свідомість.
|
|
99.
|
.
|
Підсумкове заняття
|
|
100.
|
|
Узагальнення та систематизація знань умінь і навичок з теми «Мислення і свідомість»
|
|